Programma: Trots op je werk

Wat maakt een merk nou sterk? Niet de producten of service; er zijn altijd andere bedrijven die ongeveer hetzelfde doen. Winstgevendheid dan? Heel belangrijk voor een bedrijf, maar niet de sleutel tot een sterk merk – eerder het gevolg ervan 

 

Wat sterke merken dan zo sterk maakt? Ze weten wie ze zijn. Sterke bedrijven hebben een sterke, onderscheidende identiteit, en weten welke rol ze willen spelen in de maatschappij. Ze hebben een purpose. 

 

Ben jij ook trots op je werk? Bekijk hier de website.

    Het Sociaal Fonds Retail Non-Food biedt de mogelijkheid om werkgevers te ontzorgen op basis van een maatwerkplan. Graag organiseren we voor medewerkers een persoonlijk, vertrouwelijk gesprek met een onafhankelijke coach.

    Resultaat : voor de medewerker inzicht obv de 7 dimensies en een 1e activatie op eigen regie & persoonlijke groei. Voor u als werkgever inzicht op thema’s die spelen in de organisatie'.

    ManVrouw

    Een kopie van deze mail wordt naar jouw e-mailadres verzonden.
    Powered bij De Unie