Werken in de winkel is een bijzonder vak. Als je al in de winkel werkt, weet jij dat als geen ander. Het moet je passen. Van advies tot styling en omgang met klanten. Alles doe je met een glimlach. Je staat altijd klaar en maakt graag het verschil.
Veranderingen in de winkelstraten gaan snel. Ook het werk in een winkel verandert. Medewerkers bij winkelbedrijven zijn meer dan ooit de sleutel tot succes, vooral nu klanten veeleisender worden.
Of je nu wil leren omgaan met lastige klanten, wil leren gastvrijer te zijn of misschien wil ontdekken hoe het is bij een andere winkel te werken, wij hebben veel (gratis) inspirerende online trainingen. Het geeft je in korte tijd inzicht en een leuke boost!
We bieden verschillende gratis trainingen. Laagdrempelig en geschikt voor elk opleidingsniveau. Laat je verrassen en volg een paar trainingen.
Gastheerschap in de digitale wereld
Digitale tools zoals zelfscanners en bestelzuilen zijn enorm handig, maar soms zorgen extra controles of een haperende zuil voor ongeduldige of zelfs boze klanten. Hoe ga je daar mee om? In onze gratis training leer je hoe je het beste kunt handelen in deze uitdagende situaties.
Agressie, discriminatie, en ongewenst gedrag komen helaas steeds vaker voor in winkels. In onze gratis training ontdek je hoe jouw woorden, stemgebruik, en houding écht het verschil kunnen maken.
We weten allemaal dat het er soms pittig aan toe kan gaan in de winkel. Van snelle dieven tot klanten die hun geduld verliezen – je hebt het vast wel eens meegemaakt. Maar wat als jij deze situaties de baas kunt zijn?
Leer je eigen grenzen aan geven in onze gratis training .
Deze korte training geeft inzicht in de totale klantreis. Een klantreis begint vaak al veel eerder dan wanneer de klant in de winkel komt. In deze training vertellen we je hierover meer en hoe JIJ het verschil kunt maken
Communicatie is essentieel in ons dagelijks leven. Zo maak je verbinding met anderen, kun je anderen begrijpen en maak je contact. In deze korte training gaan we dieper in op communicatie en leer je hoe jouw communicatie op een positieve manier kunt inzetten
Online service verlening wordt steeds persoonlijker. Wat betekent dit voor je werk in de échte wereld? Deze korte training leert je meer over de verschillende niveaus van beleving en jouw rol als excellente gastheer/gastvrouw en merk ambassadeur.