toe aan een volgende stap in de winkel?

Werken in de winkel is een bijzonder vak. Als je al in de winkel werkt, weet jij dat als geen ander. Het moet je passen. Van advies tot styling en omgang met klanten. Alles doe je met een glimlach. Je staat altijd klaar en maakt graag het verschil.

 

Veranderingen in de winkelstraten gaan snel. Ook het werk in een winkel verandert. Medewerkers bij winkelbedrijven zijn meer dan ooit de sleutel tot succes, vooral nu klanten veeleisender worden.

 

Of je nu wil leren omgaan met lastige klanten, wil leren gastvrijer te zijn of misschien wil ontdekken hoe het is bij een andere winkel te werken, wij hebben veel (gratis) inspirerende online trainingen. Het geeft je in korte tijd inzicht en een leuke boost!

 

WAT BRENGEN DE TRAININGEN JOU

OVERZICHT TRAININGEN

We bieden verschillende gratis trainingen. Laagdrempelig en geschikt voor elk opleidingsniveau. Laat je verrassen en volg een paar trainingen. 

Medewerker klantenservice

De klantenservice van bedrijven is tegenwoordig belangrijker dan ooit: het is dé manier waarop je bedrijf zich echt kan onderscheiden van andere. Er komen steeds meer webshops bij, en daarmee is de customer service een stukje branding geworden. Klanten willen geholpen worden en jij wilt ze graag helpen – maar dat is soms moeilijker dan het lijkt. Hoe zorg je nu voor een uitstekende klantenservice?

Productfoto’s maken

Wil je als ondernemer uniforme productfoto’s maken voor je (online) verkoopkanaal? Deze e-learning biedt een eenvoudig stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt. Ontdek hoe je met minimale middelen een professionele uitstraling kunt creëren voor jouw producten, met tips van een ervaren professional.

Verkopen via sociale media

Wil je verkopen via sociale media zoals Facebook en Instagram? Deze e-learning helpt je om het maximale uit je sociale-mediakanalen te halen. Of je nu net begint of al ervaring hebt, de experts van online marketingbureau Dtch. Digitals laten je in 20 minuten zien hoe je je klantenbestand vergroot en je verkoop stimuleert.

Gastheerschap in de digitale wereld

Digitale tools zoals zelfscanners en bestelzuilen zijn enorm handig, maar soms zorgen extra controles of een haperende zuil voor ongeduldige of zelfs boze klanten. Hoe ga je daar mee om? In onze gratis training leer je hoe je het beste kunt handelen in deze uitdagende situaties.

Omgaan met agressie en emotie in de winkel

Agressie, discriminatie, en ongewenst gedrag komen helaas steeds vaker voor in winkels. In onze gratis training ontdek je hoe jouw woorden, stemgebruik, en houding écht het verschil kunnen maken.


Je grenzen aangeven

We weten allemaal dat het er soms pittig aan toe kan gaan in de winkel. Van snelle dieven tot klanten die hun geduld verliezen – je hebt het vast wel eens meegemaakt. Maar wat als jij deze situaties de baas kunt zijn? Leer je eigen grenzen aan geven in onze gratis training .

Gastvrij in de hele klantreis

Deze korte training geeft inzicht in de totale klantreis. Een klantreis begint vaak al veel eerder dan wanneer de klant in de winkel komt. In deze training vertellen we je hierover meer en hoe JIJ het verschil kunt maken

Gastvrije communicatie

Communicatie is essentieel in ons dagelijks leven. Zo maak je verbinding met anderen, kun je anderen begrijpen en maak je contact. In deze korte training gaan we dieper in op communicatie en leer je hoe jouw communicatie op een positieve manier kunt inzetten

Een MERKwaardige en gastvrije klantbeleving

Online service verlening wordt steeds persoonlijker. Wat betekent dit voor je werk in de échte wereld? Deze korte training leert je meer over de verschillende niveaus van beleving en jouw rol als excellente gastheer/gastvrouw en merk ambassadeur.

Voor meer kennis

Voor gratis training

Voor meer werkplezier

Voor extra tips

Voor meer kennis

Voor gratis training  

Voor meer werkplezier  

Voor extra tips  

Deze activiteit is mede mogelijk gemaakt door het ministerie
van Sociale zaken en werkgelegenheid

Powered by De Unie